Dinogy 1300 65C

Hi allemaal,

Ik ben benieuwd wie er ervaring heeft met dinogy lipo’s? Zojuist heb ik een 1300 65c 4s besteld via aliexpress voor nog geen 20 euro. Ik lees er wel redelijk positieve dingen over.

Blijkbaar is er nog geen ervaring met dinogy :stuck_out_tongue: Ik zal mijn ervaring hier delen als de lipo binnen is. Ik heb de graphene’s ter vergelijking. Echter heb ik nog niet veel ervaring met 4s, hopelijk kan ik er iets zinnigs over melden :wink:

Altijd mooi!

Deze knakker vliegt ook met dinogy. Het ziet eruit alsof de lipo’s aardig wat thrust geven.

Vandaag heb ik de Dinogy lipo binnen gekregen. Een mooi compact formaatje. Zie de foto’s ter vergelijking met de Graphene. Er zit maar liefst 33 gram verschil tussen de 2! Ben benieuwd wat de prestaties zullen zijn. Op aliexpess zijn ze nu voor 19 euro te vinden.

Het lukt me niet om meerdere foto’s tegelijk op te loaden :crazy:

.

Dan maar per stuk.

Ik ben erg benieuwd ! Laat je van je weten ?

~ YouTube =DroneD ~

Joshua bardwell heeft de 65C getest, maar daar kwam hij best beroerd uit de test: https://www.youtube.com/watch?v=H7wOnup786E

Drone-zone.de heeft een test gedaan met de 70C graphene variant: https://www.drone-zone.de/en/battery-review-dinogy-graphene-2-0-4s-1300-mah-70c/ . Daar kwam uit dat de Dinogy Graphene best een aardige lipo is voor het geld :slight_smile:

Ha, bedankt voor de links! Interessant om te lezen en te zien. Vandaag de dinogy voor het eerst gevlogen. Hij deed niet onder voor de 4 graphene’s die ik heb, maar ik heb hem pas 1x getest :lol:

Ik ben benieuwd hoe lang de dinogy mee gaat. Als ik het filmpje van Joshua zie, dan kan je beter 4 a 5 euro bij leggen voor een graphene. Mochten ze op voorraad zijn…

Dinogy is slecht! Nu 3x leegevlogen. De 2e keer merkte is al na 2 a 3 punchouts dat mijn alarm af ging. Deze staat ingesteld op 3,5 volt per cell. Vanavond de 3e keer gevlogen. Direct na start vliegen een punchout, gelijk de bieper af!!! Lipo was van te voren gecontroleerd en stond netjes op 16.8 volt…

KOOP GEEN DINOGY 1300 4s!!! :thumbdown:

Inderdaad schijnen de laatste Dinogy Graphene’s 2.0 wel redelijk te zijn…