Dennis stelt zich voor

Beste forumleden,

Ik ben Dennis kom uit het warme zuiden(Venlo)en ik heb van de week me eerste
drone aangeschaft,een Walkera 250 gps(advanced).Ik ben op dit gebied nog echt een amateur ,en wil via dit forum zoveel mogelijk van jullie leren over de fpv mogelijkheden.En ik moet zo en zo nog leren om ├╝berhaupt de drone in de lucht te houden, ik heb gemerkt dat al een uitdaging opzich zelf is.Verders ga ik natuurlijk snel op zoek naar een goede bril om de echte ervaring te beleven van het fpv vliegen.Dus tips en adviezen zijn altijd welkom.

Nu zag ik de fatshark dominator v3 bij hobbyking hoe betrouwbaar is deze leverancier en zijn er nog dingen die ik er bij moet bestellen? tis nieuw voor mij dus ik wil niets vergeten en Is deze bril compatible met de runner 250 advance?

Hallo. Uit het European warehouse kun je in mijn ogen alles bestellen. Heb af en toe daar ook wel eens wat besteld en alles komt goed en beschermd binnen. Hobbyking is een aanrader maar maak wel gebruik van het European warehouse !

HK stuurt inderdaad goed en snel op, maar ik ben niet zo blij met de service daar. Moeten veel mails over en weer gaan waarbij ik het idee krijg dat ze niet de volledige mail lezen en engels niet volledig begrijpen
Zelf ga ik bij HK alleen nog maar dingen bestellen waar ik geen support op wil hebben, bril valt daar buiten voor mij.