De groeten uit hey verre zuiden

Aloha,

Per toeval door wat zoekwerk op google deze site gevonden en geweldig een nederlandstalig FPV forum gevonden te hebben.

Mijn naam is Bryan, 47 jr jong en eigenlijk heb ik te veel hobbies. En zoals jullie waatschijnlijk kunnen raden, is er een nieuwe hobby bijgekomen.
Ik geef mijn schoone broer de schuld, hij heeft mij en een andere broer aangestoken met het quadcopter virus.

Voor de binnenshuis momenten is er sinds kort een Blade nano QX om meer te kunnen oefenen.
Voor buiten ben ik de happy owner of a Walkera F210 FPV quad , cheap Quano v2 goggles zijn er ook al en hier ook al even mee gevlogen.
Maar doe het rustig aan en hou het nog even op line of sight vliegen.

Hoop dat de temperatuur snel hoger wordt voor wat meer buiten te kunnen vliegen hier in de omgeving en hoop hier meer kennis en kunde op te doen over alles wat met FPV vliegen te maken heeft. Met name geinteresseerd in een ground control station, en het finetunen van mij F210

De groeten

Bryan

Welkom mede-limbo :thumbup:,

die andere hobby is toch niet toevallig Ford he ???

grt.Ron

Ohoh,

Jij gaat door voor de hoofdprijs :thumbup: . Dit kan maar een ding betekenen, ook nog “die” andere hobby?
Was mijn nick zeker , die je inde richting van de ford hobby deed gaan.

Nee :crazy: geen ford :silent:
Combi van hobby’s/echte naam/leeftijd.

Hint: Lees mijn voorsteltopic topic eens GOED door…

Oh ja en…Zie je morgenvroeg ;D

Ach verrek zeg,

Hey kollega ;D , die 2 beagles… dat had me moeten triggeren :oops: 8)
Zie je zo

Ra ra wie ben ik :wink:
Met Furious 320.

Zijn target-practice heb ik gehoord :lol: :lol: :lol:.

Welkom trouwens :thumbup:

Hallo ook
en volgende keer allemaal over race parkour ik vind dat zo gaaf.
Anakin in extreem noob stand dus heb de dots nodig om op high speed de flaggen te vinden want ik FPV de grond.
Misschien gewoon een snelle parkour neer zetten dat is voor ons beginners toch wel te doen.