De Blackout family (minih6, spiderhex en 180mm)

Inmiddels in het bezit van een Blackout Spider Hex, een Blackout minih 6"en een Blackout 180 size (eigen ontwerp van [member=322]QuadRon[/member] )

Hier een foto van alle 3 te samen :slight_smile:

Spider Hex:
6x Eachine 2204/2300kv motoren
6x DYS Bheli 20A esc
6x 5045 BN Gemfan props
Naze32 flightcontroller
Boscam 200mw 5.8Ghz VTX (wordt nog vervangen voor een raceband module)
600tvl Sony FPV cam

Foto:

Minih6:
4x Cobra 1960kv motoren
4x Littlebees 20A esc
4x 5045 BN Gemfan props
Naze32 flightcontroller
ImmersionRC 600mw 5.8Ghz VTX
600tvl Sony FPV cam

Foto:

180mm (kloon van minih):
4x Sunnysky 2204/2300kv motoren
4x Littlebees 20A esc
4x 4045 HQ props (chopped van 5045)
Naze32 flightcontroller
Eachine 200mw 5.8Ghz VTX
600tvl Sony FPV cam

Foto:

Oldskool Blackout!

De Spider Hex hangt nog steeds mooi aan de muur… ;D

De minih 6" vliegt subliem! Momenteel wel met 5" Gemfan 5045BN props. Super wendbare machine.
Net als de BO 180 size. Die vliegt eveneens subliem. Met 4" zelf geknipte props (4x4 momenteel).

Enige probleem dat ik heb zijn strepen in beeld. Nu ben ik er sinds gister achter dat het een massa issue is. Ik zal dit binnenkort oplossen en dan wat video’s posten vanuit de bril opgenomen. Externe camera nog niet gereed momenteel.

Haha je ziet ze steeds minder opduikelen. Ben er zelf zeer content mee.
Ik vloog voorheen altijd met mijn ZMR250, maar wilde iets nieuws en tja… met [member=322]QuadRon[/member] in tha house was het makkelijk kiezen.

• Spider Hex
  • mini h6"
  • 330
  • 180

Dus nu een redelijke familie compleet, al moet ik de 330 nog eens afbouwen. Komt wel. :slight_smile:

B330 vind ik nog steeds een waardeloze kiepmachine omdat met de lipo achterin het gewicht te veel achterop ligt :slight_smile: ik heb er nu eentje gestript ( had 2 frames van Ron) en die vliegt perfect. Zal vanaaf eens een foto posten van de gemodde versie.

Dit is de originele :

Ok tof! Ik ben benieuwd naar de foto’s… de mijne ligt momenteel zonder fc in een hoekje haha

Moet nog wel een keer de kabels wegwerken :slight_smile:

Tof! Ik zie goed wat je gedaan hebt. Zo zit je cg ook stukken beter

Thanks Robert, ja zo vliegt hij echt lekker en hard, denk dat ik de andere ook ga inkorten en dan misschien eens proberen op 6 cell :stuck_out_tongue:

Ik krijg direct zin om de mijne verder af te bouwen… 6S… damn!