Daan uit zutphen

Hallo allemaal… nou ja allemaal, niet heel druk helaas op dit forum. Ik heb mij toch maar aangemeld, want ben op zoek naar een geschikte indoor locatie en mensen die in gelderland samen wel eens FPV vliegen. Ik heb op het moment een tiny whoop van emax en de freestyle 2 van emax. Helaas laat het weer het niet toe om lekker buiten te vliegen en het lijkt mij leuk om eens met andere indoor te vliegen zo nu en dan. Ik heb geen facebook, maar weet dat er een aardig drukke community daar actief is. Hopelijk iemand hier die in gelderland woont en een geschikte indoor locatie weet?

1 Like

Hoi Daan. Welkom! Het is inderdaad niet vreselijk druk meer maar hopelijk komt daar weer verandering in nu ik weer wat aandacht aan het forum ben gaan geven :blush:

Hi welkom, het zal vanzelf drukker worden hier en hopelijk een fijne resource voor FPV kennis en vragen :call_me_hand:t3:

Ik heb zelf ook een tinyhawk en zou het ook erg leuk vinden om een indoor locatie in de buurt te hebben! (Apeldoorn). Natuurlijk ook leuk om mensen met dezelfde hobby te ontmoeten.

Sisco