Conventie LED kleuren

Hallo allemaal,

De meeste mensen hangen wat LEDjes aan hun apparaat, al is het alleen maar voor de zichtbaarheid. Sommige frames zitten ze zelfs al gewoon in gebakken. De vraag die ik heb, is er enige conventie qua kleuren? Groen en blauw zie ik vaak als ‘achterlicht’, geen idee van de voorkant. Groen en blauw zijn zowiezo prettig omdat het menselijke oog er erg gevoelig voor is -> niet zoveel licht nodig om gezien te worden. Dus, maakt het uit of kan ik gewoon zelf bedenken wat voor kerstboom ik er van maak?

Wat je er zelf van maakt :thumbup:

“Kerstboom” is wel de omschrijving van enkele quads bij MRO. Vooral [member=347]jaapp[/member] gaat helemaal los met het maximum aan leds op z’n Thug die een hoop diverse kleuren gebruiken.

Als [member=347]jaapp[/member] meevliegt kan je in het donker gewoon doorvliegen (als je hem kan bijhouden).
Hij verlicht een compleet racetrack. :lol:

Ik heb rood achter en wit voor, is wat ik gewend ben in het verkeer.

Groen en blauw kan kloppen…dan hebben ze de leds via clean/betaflight ingesteld op arming. Groen is dan disarmed en blauw armed.

Volgens mij is dat nog steeds niet aan te passen.

Vorige week bij BG geregeld dat ze deze weer op free shipping hebben staan :slight_smile: