cleanflight reboot blijft hangen

Hallo, wie kan mijn hiermee helpen. ik heb een probleem in cleanflight. Als ik in configuratie iets veranderd, en daarna op save en reboot druk, dan blijft cleanflight hangen bij reboot. Bij een ander tabblad geeft hij ‘waiting for data’ aan. Maar als ik hem disconnect en daarna weer connect. Heeft die wel de instelling gesaved, maar bij elke verandering blijft hij steeds weer hangen op bij reboot. Mijn flightcontrol is Naze32 acro. Zou het kunnen zijn dat er nog geen ontvanger op aangesloten is???
Esc (emax blheli 12A) kalibreren lukt ook niet. Zodra ik de lipo aansluit, blijven de esc piepen.
Ik heb de laatste stabiele versie van cleanflight, ook heb ik de driver geinstalleerd. Mijn pc loopt windows 10.

Heb het ook wel eens.
KKmini erop gezet en nergens meer last van :slight_smile:

Is een bekende bug in de configurator. Zit er sinds 0.66 in. Wordt aan gewerkt geloof ik.
Inderdaad gewoon disconnect en connect, dan werkt het. Alles is dan gewoon opgeslagen.

gelukkig niets ernstig. super bedankt voor jullie reactie :thumbup:

ik heb het ook gehad bij 0.65
dacht dat het aan de naze lag maar idd dis connect en connect en het staat er wel gewoon in

Ja maar dan vliegt je mini belabberd.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze bug is ontstaan na een chrome update…

Buiten alles, het is vrij irritant.

Heeft inderdaad met een Chrome update te maken.

Hier ook hetzelfde.
Zoals anderen al hebben aangegeven. Disconnect en Reconnect is voor ju je enige work-around.

:thumbup: