cleanflight en verder

even geen idee meer, heb de naze32 rev5 met de Frsky D4R II en een Taranis+

maar als ik nu de lipo aansluit blijft ie biepen ook heb ik geen idee wat ik allemaal in moet stellen in cleanflight en of ik daar ook de laatste firmware moet flashen naar de naze ??
wie kan mij helpen want door de bomen zie ik ook af en toe het bos niet meer

Is de lipo geladen? Zijn je zender en ontvanger gekoppeld?

Gebruik de zoek functie van Youtube daar zijn genoeg filmpjes te vinden over de basis instelling van Cleanflight. :wink:

Ik zou inderdaad beginnen met je eens goed inlezen in je Naze32 en Cleanflight.

Of anders eens bij iemand in de buurt gaan kijken die je wat uitleg kan geven :wink:

Veel over te vinden op youtube en het internet :

En vergeet de releasenotes niet!

Ik wil je best een keer opweg helpen,al ben ik ook geen genie met Cleanflight.
Ik kan hem wel werkend krijgen voor je, maar ik ben niet thuis is de software en code.

het is inderdaad allemaal veel lezen en filmpjes kijken en het gaat wel met kleine sprongetjes vooruit, maar helaas heb ik gewoon weinig tijd lopen er steeds gillende kinderen door het huis en heb k de grootste problemen met de laptop (van de zomer maar een nieuwe aanschaffen).

Het continue piepen van de buzzer ben ik eindelijk vanaf en ik zie ook de beweging van de taranis sticks reactie geven op cleanflight en de motortest lukt ook (nadat ik een rokende PDB kreeg) maar heb geen reactie tussen taranis en quad zonder laptop er tussen?

hulp sla ik in dit geval niet af dus als je wilt helpen Pebbles heel graag

Je moet de quad armen, of met de sticks of een switch die je kan instellen onder " modes". Zijn de uitslagen van de zender allemaal juist ?