China komt met iets(semi) origineels?! Martian III 190,220 en 250mm

Of is het een kloon van een voor mij onbekend frame? Heeft iemand de Martian III gezien? vind het persoonlijk een erg interessant frame, in tegenstelling tot de Martian II is dit, zo op het oog, wel een symmetrische X. Bij de Alien kloon hebben ze de X uit elkaar getrokken, zodat hij op roll breder is dan in pitch.

de 190 is verkrijgbaar met 3.5mm armen en de overige exemplaren in 3.5 en 4mm. (of een verkeerd vastgehouden schuifmaat door de onderlinge verkopers)

Mooie compacte middenbouw en relatief slanke armen. Gebruikt andere armen dan de Martian I en II (schaamteloze copy van de Impulse RC alien)

Zo te zien hebben ze iig die slechte PDB iets minder slecht gemaakt :slight_smile:

dat contactvlak zit toch verdraait dichtbij die bout

kwestie van soldeerkungfu. Die m3 bout heeft ruimte genoeg in mijn beleving. Denk dat het nog een uitdaging is om daarmee contact mee te krijgen. Praktisch dat de plus min rekening houdt met de oriëntatie van de regelaars.

dan moet je mijn martian 1 PBD zien!!!

Ik zag het net in je topic. Als je nou gewoon een bolkopinbus gebruikt aan de bovenkant ipv de moer en hier een heel klein randje afslijpt? Die moer zit ook wel op de meest ongunstige hoek. Gewoon even goed checken na een woeste crash. Ruimte is ruimte, je hoeft niet bang te zijn voor overslag bij die lage voltages.

Ik ga idd de koppen afdraaien en haal een gedeelte van de PDB weg.
Gelukkig is het de - min die zo dicht bij zit, maar ik heb liever helemaal geen contact met het frame ivm Vtx.

Zou niet gaan slijpen in de pdb, gewoon zo laten. Kopjes kan je makkelijker even slijpen met de dremel dan in de draaibank, 10 of 12.9 is nogal een slet om af te draaien :slight_smile: (tenzij je rvs gebruikt, maar dat vind ik een afrader voor frames)

10 of 12.9… tjah… daar heb ik eigenlijk niet eens bij stil gestaan.
Dat doe ik mijn hobbymat DDR bankje niet aan :-p