Boomklever...boven het water...Mark is de reddende engel

Was even spannende gisteravond. Stonden we gister ineens allemaal langs de waterkant om Ron z’n quadcopter ‘te redden’.

Haha, (achteraf) altijd lachten dit soort momentjes! It’s all in the game!

Haha netjes :slight_smile:

Idd. Mark bedankt voor het redden van mijn BlackOut. Was een leuke avond vliegen.

haha nice! Zo stonden [member=343]Bospi01[/member], [member=309]jrrr[/member] en ik gister ook stukken hout een boom in te gooien om jrrr’s quad naar beneden te halen ;D

Hahaha na een goed resultaat kun je altijd weer lachen en deze acties horen erbij :smile:. En daarnaast hebben we echt en super leuke avond gehad met veel vliegwerk naast het hangen in takken of zoeken naar camera’s in het gras

PEbbles graag gedaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

:slight_smile:
gelukkig géén blub blub onderwater quad
één keer ook in de boom beland
naar huis gereden en een insteek hengel 6 meter gehaald
en een schepnet :slight_smile:
als ik ga vliegen neem ik die voortaan mee.

het was gelukt hij viel alleen 6 meter naar beneden ik ben niet zo snel met me linker arm :frowning:
en kon niet op tijd schepnet eronder krijgen
gelukkig was er niks kapot

:slight_smile:

Hier de vlucht, welke mij in de boom deed belanden. Na het raken van een tak, raakte de BlackOut in een spin waar ik niet op tijd uit wist te komen. En de rest is in het filmpje van [member=223]walterkort[/member] te zien.

Flying untill dark :smiley:

[member=273]Mark1975[/member] Je moet kijken of je je camera op een dempend goedje kan zetten. Je hebt wel heel veel last van trillende beelden. Zou hem ook nog iets schuiner zetten als het kan.

Leuk vliegen daar.

Ja ik zag duidelijk de verschillen met jou beeld daar ga ik mee aan de slag!

Locatie bevalt me wel :lol:

Hier ook mijn video van dezelfde avond. Heel cool om zo achter die ledjes aan te vliegen.