Blackout winterkorting

Hallo,

De winter komt er zo stilaan aan, voor sommigen betekend dat het opbergen van de quad, voor andere betekend dat garages opzoeken :slight_smile: ik ga het deze winter ook wat rustiger aan doen met het frezen (bank staat ook in een onverwarmde garage).

Ik heb hier nog enkele frames op voorraad liggen die nu weg mogen aan -10%. De mini H frames kunnen zowel met 5" als 6" armen verkocht worden.

Normale prijzen:

Blackout mini H met PDB (G10): 79 euro
Blackout mini H met PDB (3K Carbon): 100 euro (op aanvraag)
Blackout spider met PDB (G10): 95 euro
Blackout spider met mini PDB (G10): 60 euro

Hier nog enkele foto’s:

Heb de prijzen voor de Spider nog even omlaag gehaald :slight_smile:

Hallo,

Nog even een update in de prijzen:

Blackout mini H met PDB (G10): 79 euro
Blackout mini H met PDB (3K Carbon): 100 euro (op aanvraag)
Blackout spider met PDB (G10): 95 euro
Blackout spider met mini PDB (G10): 60 euro

Ik heb nu ook nog een complete kit klaar om op te bouwen (alles helemaal nieuw en ongebruikt):

1x - Center Plaat - 1,5 mm G10
1x - Originele Blackout PDB - 1,5 mm G10
1x - Top Plaat - 1,5 mm G10
1x - Camera Mount - 2mm G10
4x - 5" of 6" Armen - 3mm G10
8x - 35mm Nylon spacers

• Alle benodigde schroeven en bouten
  • 4 x EMAX motors 2204-2300kv
  • 4 x Gemfan 5040 props OF 6040 props OF Gemfan 5045
  • 1 x Naze32 Flightcontroller (Nieuwste versie! Revision 6)
  • 4 x ESC’s 20A Favourite Littlebee
  • 1 x XT-60 connector + kabels

Dit alles wordt geleverd als een KIT en is dus zelf op te bouwen. Prijs voor alles 230 euro

Ik kan in deze kit ook het Carbon frame bijstoppen voor een meerprijs maar die liggen niet klaar voor verzending (moet nog gefreesd worden), geef dan gewoon een seintje dat ik deze mag frezen.

Ik heb nog genoeg Blackout Mini H PDB’s liggen, dus frames + PDB kan ik momenteel nog genoeg leveren.

De carbonnen versies waren een tijdje uitverkocht. Nu heb ik weer 1 carbon versie op 5" armen op voorraad.

Terug versie met 5" EN 6" op voorraad in carbon (Mini H).

Ik ben op zoek naar twee 6" carbonnen blackout mini armen. Heb je die los en zo ja wat kost dat dan?

Hallo,

De carbonnen variant frees ik uit kleine plaatjes waar ik net 2 frames uithaal en 1 "reserve"set armen (dus 4 stuks). Maar momenteel zijn die al gereserveerd. Door de kostprijs van de Carbon neem ik die niet in bulk op voorraad. Heb wel nog 2 volledige frames die ik dit weekend ga frezen en nog niet verkocht zijn

Geld dit ook voor na de winter ? [emoji16]

De spiders gaan buiten aan grote kortingen dus daar kan ik wel nog iets betekenen. Op de G10 kan ik ook wel nog korting geven, maar de carbonnen is terug de normale prijs