Blackout Mini FPV Maiden

Eindelijk een beetje weer én een goede locatie in de buurt, dus vanmiddag de door mij gebouwde quad voor het eerst FPV gevlogen. Eén kleine crash die me een propellor kostte, maar voor de rest ging het prima.
De ontvanger in mijn bril is duidelijk niet de juiste, dus hopelijk krijg ik snel de goede binnen en heb ik wat betere ontvangst.
De beelden zijn opgenomen met de DVR functie van mijn Fatshark Dominator V2. Dit is dus het beeld waarop je vliegt.

Mooi hoor Bjorn en met de 25mW TX neem ik aan?
Is op een open veld dus kan lang goed gaan.
Ik was vanmorgen aan het vliegen in Amsterdam en er kwam iemand met een knetter van een hexa en een
450mm quad met FPV.
Deze vloog met een beeldscherm (met rondom een zonnescherm) op een statief en dat deed hij liever dan
met een bril.
Ik heb natuurlijk even meegekeken en ik moet zeggen dat dat inderdaad prima gaat!
Nu heb ik nog nooit een FPV bril op me neus gehad maar ik ben heel benieuwd naar die ervaring.

Ja 25mw maar nog niet de juiste ontvanger in mijn bril. Beeld ging daardoor vrij snel storen.

Dit is heel net beeld moet ik zeggen, zeker voor 25mW.
Mijn 500mW (china stuff) geeft slechter beeld.

Wel jammer dat je je ratslag niet hebt laten zien.

Had ik best willen doen maar beeld ging direct op zwart dus er was helaas niets van te zien… En niemand mag het weten natuurlijk :stuck_out_tongue:

Te laat… :lol:

Ja crap :stuck_out_tongue: