Blackout en xt60 connectors

Onlangs las ik dat MRP stopt met de verkoop van Blackout frame’s, waar halen jullie nu je BO frame in NL of daarbuiten?
Daarnaast was ik van plan vandaag een nieuwe lipo lader te halen maar bij mijn lokale rc shop hadden ze alleen laders waarbij geen xt60 kabel zit.
Heeft iemand enig idee waar ik deze kan verkrijgen?

De Blackout mini H is overal uitverkocht zo te zien, dus die haal je nergens momenteel. Vooral de PDB zal een probleem worden, als daar geen vervanging meer voor is, zul je met een kabelboom moeten werken, of een ander frame aanschaffen. Misschien staat er nog iemand op die imitatie pdb’s op de markt gaat brengen.

XT-60 laadkabels haal je o.a. bij Hobbyking. Ik haal die van mij bij Hangar https://www.vliegtuigmodelbouw.nl/artikeleninformatie.php?artikelcode=03120127

Je kunt ook gewoon losse connectors bestellen bij quadcoptersenzo.nl

Als je gaat kijken in het verkooptopic, daar heb ik nog een exacte Carbon Blackout replica te koop staan met originele PDB. Die heb ik zelf uitgefreesd uit kwaliteits-carbon.

Een 2de optie is het frame in G10 als je het wat goedkoper wil, zijn ook bewezen sterke frames, alleen iets zwaarder (staat ook in het verkooptopic).