Bijna klaar

Alleen VTX en antenne moet er nog op, dan kan ik los ;D

maiden nog dan?..veel suc6 daarmee,was ik maar zover…

Ziet er goed uit! Welke video zender ga je gebruiken? En ga je nog een gopro o.i.d. plaatsen voor mooie filmpjes?

er komt een immersionRC 25mw op. Mocht dit toch onvoldoende blijken dan ga ik alsnog voor de 600mw -zendpiraat- versie denk ik.
HD camera denk ik wel, maar ik heb de dominator V2 gekocht waar ook een dvr in zit dus nog niet heel veel haast mee. Ik heb nog wel een gopro kloon liggen maar wil er dan eigenlijk een mobius opzetten.

zonder GoPro of mobius scheelt natuurlijk wel wat gewicht. Als er beelden gemaakt zijn dan zullen we ze hier wel voorbij zien komen.

Haha zekerweten!

Inmiddels is ie klaar:

Mooi ding man ! :slight_smile: ben benieuwd naar de prestaties zonder al dat extra gewicht erop ! :slight_smile:

btw vorige bericht verwijderd en ff nieuwe topic gestart ! :wink:

Ik ga later nog wel eens kijken naar een HD camera. Ik heb wel nog zo’n plaatje dat ik voor op het frame op van die rubber busjes tegen het trillen kan plaatsen, maar die zet ik er pas op als ik hem ook nodig hebt. Wat er niet op zit kan ook niet stuk gaan ;D

Ik sluit dit onderwerp. Begint een beetje veel overeenkomsten te vertonen met mijn andere onderwerp over deze quadcopter :smiley: