Bereikbaarheid Modelbouwforum

Is Modelbouwforum al twee dagen slecht bereikbaar? Of ben ik de enige die daar last van heeft…

Wil bij mij ook niet echt laden merk ik, maar ach, je hebt dit forum toch :lol:

Als jullie dan meer topics openen nu, heb ik weer wat meer te lezen… ;D

Zit de hele tijd op ‘ongelezen berichten’ te klikken, maar er gebeurt niets…

Dadelijk moet ik nog gaan werken ook…

Jij mag ook berichten plaatsen hoor [member=194]Royce[/member] :smiley:

Ik maak ook graag meer posts Royce, maar ik heb nog geen afgebouwde quad om over te posten ;D

Ik heb zojuist dit topic geopend, jullie zijn weer aan de beurt!

Juist als je nog aan het bouwen bent moet je posten Ralph… er is gigantisch veel info aanwezig hier! Advies, tips en truuks doen we ook aan… 8)

Dat is waar :slight_smile: Ga dit weekend waarschijnlijk beginnen met de bouw, zal ik wat updates posten! Helaas is alleen de receiver nog niet verzonden en heb ik tijdelijk alleen nog Turnigy motoren tot de Cobra’s weer in stock zijn eind april…

Zag op Facebook dat MBF een aantal DDOS aanvallen gehad heeft. Stond bij dat ze dit weekend gaan verhuizen naar een beter beveiligde host.

Nou ben ik toch benieuwd waarom iemand een DDOS aanval gaat doen op een forum…

Inderdaad 2x een ddos aanval gehad, dit weekend gaan ze verzhuizen.

Ik maar denken dat mijn PC aan gort begint te raken :lol:

Nu ben ik toch benieuwd hoeveel data er naar de servers toe gestuurd is waardoor ze overbelast geraakt zijn. En ja waarom een forum…

Nog steeds niet te bereiken hier.
Hij heeft het wel effe gedaan vandaag.

Andere er ook last van?

Yep, net kon ik er op komen. Alleen bij het plaatsen van een reactie liep het weer spaak…

Kom maar op met dat advies:
http://www.fpv-racing.nl/even-voorstellen/ffe-voorstellen-)/

:lol: :lol: :lol:

Het is ongelooflijk, maar we hebben nog steeds last van externe invloeden om het zo maar te zeggen, we trekken nu plan B uit de kast… Hierover heel snel meer nieuws!! Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk in de lucht te zijn! Omdat ook de mail adressen in de forumdatabase zitten kunnen we hier niet zo snel bij om iedereen op de hoogte brengen, morgen zullen we een tijdelijke pagina plaatsen, Please, informeer de mensen die je kent en niet op Facebook zitten, (of die deze pagina niet kennen) dat we problemen hebben, en dat we hier echt ongelooflijk stinkend ons best voor doen!!! Verwijs ze anders even naar deze facebookpagina.
1000x excuses… we zouden het graag anders zien!!

Gister en vandaag weer goed bereikbaar… komt vast goed!