Beginner in FPV racing.

Hallo,

Ik ben er van overtuigd dat ik ook in het wereldje FPV racen wil komen.
Nadat ik een aantal lui met Vortex pro’s, ZMR250’s en Eachine Falcon’s zag vliegen was ik verkocht.
Na veel research op het internet en gepraat met de mensen van de bovengenoemde drones ben ik op een aantal dingen gekomen.

Er is mij verteld dat zelfbouw van bijvoorbeeld een ZMR250 vele malen goedkoper is.
Ik ben het type dat wel wat kan aansluiten maar na aardig wat filmpjes te hebben bekeken ben ik toch meer van het RTF.
Lekker makkelijk dus.
Omdat het mijn eerste fpv drone zal worden en me budget zo laag mogelijk wil houden kwam ik de Eachine Falcon en de Eachine 250 Racer tegen.
Hier ook aardig wat filmpjes en research van gedaan maar ik ben bang dat het met niet gaat bevallen. (filmpjes op youtube van de Eachine 250 lijken aardig traag te gaan vergeleken met andere)
Ik wil dus niet zo’n bedrag uitgeven en uiteindelijk een teleurstellend resultaat krijgen.

Nu ben ik hier op het forum gekomen om toch even wat duidelijkheid/advies te krijgen over wat ik het beste kan doen.
Het liefst wil ik een RTF pakket hebben zodat ik gelijk van start kan gaan. Er is namelijk niemand in mijn omgeving die me enige hulp aan kan bieden. (Ik heb nog niet eens gesoldeerd in mijn leven…)

Ik ben benieuwd wat dit kan opleveren!

Groeten!

Kijk eens naar een storm rtf

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Vortex 250 Pro, bijna onverwoestbaar en met de ingebouwde Pro-tunes vliegt 't perfect, scheelt je een hele hoop gezeur en gezever.

Zelfbouw kan altijd nog mocht je 't echt een leuke hobby (gaan) vinden. Met de Vortex 250 Pro ben je de eerste tijd wel even zoet, en met een Stage 1 Race Kit en andere motoren kan je gewoon vooraan eindigen in races, de beperkende factor ben je dus vooral zelf.

Die chinese “racers” zijn veel te fragiel, daarom zijn ze zo goedkoop. Als je niet zelf wil bouwen is de vortex pro echt de moeite waard. De vortex is ook redelijk waardevast dus verkopen is later nog een optie. Als je goedkoper wil dan ontkom je niet aan zelfbouw.