Aomway 200MW vs Immersion

sinds dat ik gestart ben met deze (@%$#%@)Hobby :lol: vlieg ik met Immersion.
nu vliegt er een maatje van me met de Aomway 200 mw en moet ik zeggen dat die toch wel goed zijn hij vliegt tegelijk met ons 600 vs 200 geen raceband welliswaar. maar totaal geen storingen op elkaar niks.
indoor en outdoor.
plus maar 20 eur en veel kleiner in formaat.

was benieuwd naar meer ervaringen.

VS

Als je met een ImmersionRC samen vliegt. Hoe ver zit je dan uit elkaar wat betreft de frequentie?
Dat zou je eens moeten testen op max. 40MHz uit elkaar.

voor wat ik weet bij ons
kanaal 1 aomway
kanaal 3 immersion 600 mw
kanaal 5 immersion 600 mw

daar heb ik nog niks op mee gemaakt qua storingen en dergelijke

Dan zit je inderdaad 40MHz uit elkaar.
Als je dan geen storing hebt op elkaars frequentie, doet hij het goed!

Denk dat het Boscam probleem/tijdperk ook stilletjes aan het verdwijnen is. Wij vliegen ook met verschillende VTX-en, waaronder de Foxeer 40 ch en hebben nog nooit probleem gehad… enkel bij inschakelen, maar dat is bij Immersion ook zo…
Immersion blijven echter ook nog in ons bezit, daar sommige organisaties zich hier toch nog aan blijven vastklampen… (wat hun goed recht is als organisator trouwens )

Begin langzamerhand benieuwd te worden naar de nieuwe ImmersionRC VTX. Die is ooit een keer aangekondigd voor deze periode.
Zou stuk kleiner moeten zijn… De prijs zal natuurlijk wel weer groter zijn!

Welke nieuwe vtx royce

Een paar maanden terug werd ergens geroepen dat Immersion met een nieuwe kleinere VTX bezig zou zijn en dat hij begin 2016 geïntroduceerd zou worden… Nooit meer iets van vernomen. Geen idee meer waar ik dat gelezen heb.