Aangenaam, Mark!

Hallo allemaal!

Mijn naam is Mark, aangenaam. Ik ben helemaal nieuw in de wereld van FPV-drones, neem het me dus niet kwalijk als ik enige termen niet begrijp :wink:
De laatste tijd zie ik steeds vaker gave beelden gemaakt met drones, dit heeft me aangezet om zelf ook een FPV-drone te gaan.

Momenteel bezit ik dus nog geen FPV-drone, enkel een goedkoop modelletje om eens te proberen. Ik ben woonachtig in het oosten van de provincie Groningen, waar genoeg ruimte is om heerlijk ongestoord met een drone te vliegen.

Hopelijk kan ik wat toevoegen aan dit gezellige forum, en het lijkt me leuk om eens in het echt kennis te maken!

Hallo Mark,

Welkom op het forum. Hier kun je van alles vinden over de FPV community.
Veel plezier met je zoektocht naar je eerste quadcopter.

In de andere secties kun je heel veel lezen over alle aspecten die er bij komen kijken.
Mocht je vragen hebben gooi ze in een draadje en je bent binnen de kortste keer antwoord

Hoi BiggoEgo,

Bedankt! Ik zal hier zeker veel rondkijken, momenteel ben ik me nog aan het oriënteren omtrent een goede FPV-drone en een webshop waar ik deze kan kopen.

Wil je hem kant en klaar kopen? Dan is de Vortex Pro van immersionRC een veilige keuze (onder andere beschikbaar bij MultirotorParts). Als je zelf gaat bouwen ontkom je er haast niet aan om spullen bij veel verschillende webshops te bestellen en uit het buitenland te laten komen.

Er is in groningen een whatsapp groep waar je je misschien bij kan aansluiten om snel op gang te komen.

Welkom Mark!

Welkom Mark :thumbup:

Bedankt allemaal! Zoals ik al zei heb ik momenteel nog geen drone, dus misschien is het handig om een kant-en-klaar model te kopen.
Het lijkt me zeker leuk zelf iets te bouwen in een later stadium, wanneer ik wat meer ervaring heb over wat belangrijk is met het bouwen van een drone en wat niet.

Welkom Mark! Ik woon in de buurt, dus als ik je ergens mee kan helpen

Welkom! Er is een actief groepje in Groningen, dus wanneer je je quad klaar hebt, kan je ons proberen bij te houden op een sessie ;D