Aangenaam kennis te maken met deze comunity

Hallo allen,

Ik ben Richard aka Spyah.

Altijd ben ik al geïnteresseerd geweest in RC en vooral RC vliegen. Een aantal jaar terug wilde ik er dan ook in duiken toen de parkflyers populair werden. Helaas werd ik toen ziek waardoor ik niet goed meer kon zien en RC vliegen gewoon niet meer kon.

Gelukkig is mijn zicht na een aantal jaar langzamerhand hersteld en wil ik er nog altijd in duiken. Fpv was altijd al een doel van mij.
Nu was ik een beetje aan het rond kijken voor een voor mij geschikte quadcopter, toen ik de fpv racing filmpjes begon op te merken.
Nog een aantal meer videos op gezocht en nu ben ik ervan overtuigt dat ik hier in wil duiken.

Ik hou van racen, ik hou van rc vliegen, wat is er beter dan deze combineren! FPV maakt het helemaal cool!
Nu ben ik zelf technisch aangelegd en ook werkzaam in de techniek en en er ook wel achter dat meer dan de helft van de fun al alleen het zelf bouwen is. Dus ik ga voor een zelfbouw project en wil gaan racen. Zodoende kan ik wel wat info gebruiken over deze community en over de hardware en vandaar op dit forum terecht gekomen.

Voor alle duidelijkheid, ik begin van scratch en heb nog geen onderdeel in huis. Onderzoek is mijn eerste stap.
Ik hoop met deze een toffe hobby te starten en deze onder andere op dit forum met jullie te delen :slight_smile:

Greetz,
Spyah

Van harte welkom! Er is al veel te vinden hier inmiddels!

Welkom! Ik ben ook na filmvliegen ook bezig met het bouwen van een 250class racer.

Hallo Richard,

Ik begin ook net en heb een quad zelf gebouwd met een 3D geprint frame. Ik gebruik een kit van hovershop.com. Wellicht interessant voor jou, hiermee heb je de meeste onderdelen in een bestelling binnen, nog een fpv set en radio erbij en je bent klaar. Als je niet kunt printen hebben ze ook frames te koop.

Altijd mooi zo’n 3D printer, maar begin maar vast wat reserve onderdelen op voorraad te printen :wink: