7 November Kartbaan Uden

7 november gaan we proberen of het mogelijk is te racen in een kartbaan.

Kartbaan Uden is een parcours op 1 niveau maar wel met een houten toren in het midden.
We gaan daar 's morgens vliegen tot 1 uur 's middags.
Het wordt geen wedstrijd. Het is simpel weg een test om te zien of zoiets kan werken.
Toeschouwers zijn van harte welkom en als je kinderen mee wilt nemen kan dat ook want de laserbaan is ook open.
Bezoekers kunnen vanachter glas in het restaurant meekijken onder het genot van een drankje.

Wordt een heel gezellige zaterdag ochtend.

Je kan je binnenkort inschrijven via EventBright.

Heb al een keer met [member=284]BorisB[/member] de kartbaan in Eindhoven onveilig gemaakt. Dat was prima te doen qua bediening en video, het grootste probleem was weinig verlichting. Als de kartbaan in Uden net zo donker is (als ik naar de fotogallerij op hun website kijk lijkt het vrij donker) zouden een paar bouwlampen en led-snoeren geen overbodige luxe zijn.

Ik ben er geweest en het was welk wat donker maar ik had niet het idee dat het een probleem zou zijn.
Ik vlieg met een Sony 600TVL en die doet het prima in de schemer,

Wat kan is dat er iemand in het weekend ervoor even gaat proef vliegen. Ik heb de afspraak dat dat kan.
Zijn er 2 personen die in de buurt wonen en dat zouden willen doen?
Het kan in het weekend tot 13:00 uur.

Eindhoven…

Het weekend ervoor kan ook voor mij, woon in Oss dus vlakbij Uden. Stuur je wel even een PB met mijn contactgegevens.

[member=194]Royce[/member] Leuke video. Inderdaad wel wat donker. Uden is ook hoger dus mer ruimte om te vliegen.
Lukt het een beetje om het parcours te volgen?
Heb jij tijd hebt om samen met [member=250]jaimevisser[/member] te proef vliegen dit of volgend weekend en mij en iedereen hier van feedback te voorzien?
Dan kunnen we nog wat zaken regelen voordat we gaan vliegen. Stuur me maar een PM.

Die video komt van de site van Hezemans. Ik gok dat dit de video van Boris is.

Maar geen probleem om het te testen hoor. Ik zie je sowieso vrijdag in Soesterberg. Misschien dan even overleggen.
De 7de kan ik er helaas niet bij zijn… Geen idee of dat wat voor je uit maakt.

[member=194]Royce[/member] Uitstekend dan zie ik je vrijdag. Ik zal wel even aan @BorisB vragen of het zijn video is en of hij ook wil voor vliegen.

Sommige stukken uit de video zijn van mij en sommige van jaime visser als ik het goed heb.

Gopro gedeeltes zijn van mij.

Hier ook een karting baan met een drone erboven :smiley:

Eventueel kan ik ook komen proefvliegen. Ik kom uit Den Bosch dus Uden ligt bij mij in de buurt. Ik ben vrijdag samen met [member=194]Royce[/member] op Soesterberg ik zal je dan wel even aanspreken.

@jaapp prima. Overleggen we vrijdag even.

Een thuis wedstrijd! :clap: Ik woon in Uden maar laat het test vliegen maar aan Royce, Jaapp of Jaime over die vliegen beter dan ik. :wink: Ik wil graag komen kijken. :stuck_out_tongue:

na wat googlen kwam ik de plattegrond van de kartbaan in Uden tegen :geek:

Hier is de plattegrond:

Mochten al die S en U bochten te krap blijken voor de quads, dan zou je met 2x de vangrail oversteken de buitenbaan kunnen gebruiken, zonder het gekronkelde binnenwerk

Zo te zien genoeg lange rechte stukken om lekker snelheid te maken. Die onderste slinger met brug lijkt me wel leuk, misschien inderdaad de bovenste kronkel overslaan om een lekker lang stuk buitenom op snelheid te kunnen racen. We gaan het zien!

Ik ken de kartbaan (voor mij ook praktisch een thuiswedstrijd, woon om de hoek in Veghel), heb er vroeger regelmatig gekart.

Ik vraag mij alleen af of het goed gaat met de brug in het midden, tevens staat er een bar/clubhuis/pits midden op de kartbaan. Hoop dat het niet teveel storing veroorzaakt als je er achter door moet vliegen.

Is hier nog iets over bekend :)? Of heb ik een andere post gemist?

[member=141]Freakert[/member] Goed dat je me er even bij roept.
We hebben de race verzet van 7 naar … en dat weet ik nog niet, maar er is geen race op 7 Nov.
We zitten een beetje klem op het moment.
[member=287]banzaai![/member] is bezig een nieuwe datum te plannen.

Volgens mij haal je er 2 door elkaar :wink:

Wel onhandig, een naam met maar 1 letter verschil…

Inderdaad @freakert en@freakerz