250 vs. 180

Al een tijdje ben ik aan het rond neuzen en aan het rond vragen.
Ik zit met de vraag voor wat voor frame ik moet gaan 250 of 180.
Mijn bedoeling is om buiten wat rond te vliegen en in parkeer garages.
Qua prijs maakt het allemaal niet een groot verschil. ik was er benieuwd naar jullie ondervindingen.
Daar naast vroeg ik mij nog af wat jullie ervaringen zijn met sites zo als Banggood en Hobbyking.

TNX! :thumbup:

Ik heb een 250 blackout en een 180 inimini en ben helemaal verkocht aan de laatste. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik de blackout altijd op 3S gevlogen heb en de inimini meteen op 4S, dus het is niet helemaal een eerlijke vergelijking.

ik had ook al gezien dan met een 180 4s beter vliegt door dat hij dan sneller accelereert. zijn er met 4s nog meer dingen om rekening mee te houden?

Ik vind het makkelijker vliegen dan met 3S. Vooral omdat je door het extra vermogen meer kunt corrigeren.
Verder natuurlijk rekening houden met de voltages van je componenten. Sommige camera’s werken bijvoorbeeld op 12V, en dan heb je bij 3S geen stepdown nodig maar bij 4S wel want daarvan ligt het voltage dan te hoog.

250 size bouwt een heel stuk fijner omdat je een stuk meer ruimte hebt

Neem een 210! 250 power in een 180 pakketje.

(ex. accu, props en opname camera)

Ben ik niet helemaal met je eens. Door de mooie integratie van een hoop van de bekabeling in de Inimini heb je daar relatief veel ruimte en een hele cleane quad. Genoeg om alles zonder problemen kwijt te kunnen in ieder geval.

210 top maatje! [emoji869]5-4 inch props en kan makkelijk een 2204-1806 2300kv motors in