250 fpv diy kit

de een zegt dat het een speciale database is met dronepiloten. Na een telefoontje met KLPD Dienst Luchtverkeer, werd mij duidelijk dat gewoon het reguliere mutatiesysteem wordt gebruikt om dit “incident” in te melden.

Ik moest mij identificeren en telefoonnummer geven. Een volgende keer dat politie melding krijgt, ter plaatse komt en vindt dat het niet in de haak is wat we doen, zien ze in het systeem dat ik er eerder voor gewaarschuwd ben (FPV met Goggle) en kunnen er dus sancties volgen.

dacht eigenlijk dat het grijs gebied was niet iets waar ze voor kunnen bekeuren. Blijkbaar ben ik daarin abuis, of waren er nog andere omstandigheden toen hety geconstateerd werd?

First Person View met een goggle op…is een no-go…in Nederland. Check ook even de topics over Wet en Regelgeving want nu gaan we teveel off-topic :wink:

Artikel 2 Regeling Model Modelvliegen

a. de vlucht wordt slechts uitgevoerd onder omstandigheden en op locaties waarbij er vanaf de grond tijdens de gehele vlucht goed zicht is op het modelluchtvaartuig en het luchtruim daaromheen;

b. de bestuurder houdt tijdens de gehele vlucht goed zicht op het modelluchtvaartuig;
…Lees meer

Het is inmiddels versie 3.0 van de boodschappenlijst geworden:

https://www.walterkort.nl/drone-racing-boodschappenlijst-v3-epiquad-dys-se2205/

Is een setup o.b.v. het Eqiquad frame (ongelooflijk sterk) en DYS SE2205 motoren (boordevol power) en uber solid. Je kunt natuurlijk onderdelen combineren uit boodschappenlijst v2, al werkt dit wel lekker! Je zou kunnen besparen op het frame. De Lisam blijft erg fijn al is de top plate niet heel sterk gebleken.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Ik heb de motoren net binnen zien er top uit !

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Yeah [member=845]BigHurley[/member]!! Ah, in een setje van twee komen ze in een iets fraaier doosje :stuck_out_tongue:

Lisam van maxfpv is een stuk beter, kan meer misbruik hebben. We hebben samen met maxfpv de zwakke punten aangepakt en is nu een super frame!

Waar is dat frame dan te vinden eigenlijk. Ik zie je het vaker stellen “maxfpv” maar wie of wat is dat eigenlijk [emoji16]

@Youri z’n webshop. Helaas staan de leuke dingen nog niet op z’n website, maar MRO krijgt al een paar maanden leveringen van hem.