20-12-2015 X-max Night Edition FPV Race Jaarbeurs Indoor

Met de garage race achter de rug gaan we meteen door met het plannen van de Kerst Race in de JaarBeurs op 20 Dec.
Deze race vindt plaats in Hal 11. Deze is 90x100m en 7 meter hoog. Dus veeeel meer ruimte dan in de garage en ook de hal waar we in Mei 2016 het Europees Kampioenschap Indoor FPV racing gaan houden tijdens Campus Party.

AANMELDEN KAN HIER.

Naast racen willen we deze keer ook iets anders doen. Hier op het forum zijn veel mensen actief met het maken van frames en electronica voor race quads. FormulaFPV wil al deze mensen uitnodigen om hun producten te komen showen en demonstreren op deze dag zodat alle forum lezers nu eens in het echt de quads kan zien.

Onze vragen zijn:

• Is dat iets wat je leuk zou vinden?
  • Wie wil jij dat we uitnodigen?
  • Hebben jullie suggesties voor bedrijven die ons eenmalig LED tubes zou kunnen leveren?
  • Hebben jullie andere suggesties om deze race van extra aankleding zoals muziek, etc te voorzien?

Kijk eens naar EL wire:
http://www.glowit.eu/nl/el-draad/

Ook bij Banggood en zo te krijgen.

[member=194]Royce[/member] Ja die ken ik. LED zijn nog wat goedkoper. Punt is dat het vrij prijzig is om het voor een eenmalig event aan te schaffen.
Ik heb 5 winkeliers benadert om te kijken of ze het wilden uit lenen in ruil voor publiciteit en een fraaie video maar geen succs. Een schreef zelfs dat hij het te duur vond :crazy:

Ik hoop dat iedereen wat lichtjes meeneemt. Als 20 man allemaal wat meenemen moet het toch lukken?
Wij zorgen voor de elektriciteit :lol:

Heb net zelf een lichtslang van 50m besteld en een net van 4x1.6 meter ;D

Toch raar, ik heb helemaal nog niet gereageerd op de email dat we langs komen? Ik kijk nog of we het gaan redden/willen en of EpiQuad langs komt. Heb nog steeds een wat rare nasmaak helaas

Ik zie nu ook opeens dat ik daar een zin niet afgemaakt hebt. Er had moeten staan uitgenodigd achter Dquad en EpiQuad,

[member=210]LiquiDAciD[/member] Ik weet niet waar je nog steeds een nare nasmaak van in je mond krijgt, ik weet niet eens waar je het over hebt, maar ik zou je dan aanraden om niet te komen.

Had mij ingeschreven omdat ik graag met maatjes wilde gaan racen echter kan ik niet de 20ste en heb bij Lars aangegeven dat ik er niet ben.

Dquad is dus niet van de partij.
Wij hebben trouwens geen officiële uitnodiging gekregen voordat deze bekendmaking geplaatst was?
Graag zouden wij van te voren een uitnodiging willen krijgen zodat wij de kans hebben om voortijdig jullie te kunnen informeren of wij wel of niet aanwezig zijn. Nu staan wij vermeld als zijnde aanwezig wat we dus niet zijn.
Heb helaas bij mijn inschrijving hier overheen gelezen anders had ik dit eerder aangegeven.

Dquad
Davis

[member=198]Davis[/member] Ik had het hierboven al gezegd, er is simpel weg een woord te weinig in dat stukje terecht gekomen.
Het is nooit mijn bedoeling geweest om te suggereren dat jullie al toegezegd hadden te komen. Mijn excuus daarvoor.

Wat wij proberen te doen is jullie een mogelijkheid te geven jullie producten gratis onder de aandacht te krijgen van meer mensen zodat je meer verkoopt. Wij proberen ook via andere middelen Nederlandse producten onder de aandacht te krijgen.

Zijn er 25mw transmitters beschikbaar vanuit de organisatie?

Ja, kan je via [member=260]Wired[/member] regelen.
Heb je je al aangemeld? :slight_smile:

Dan zou ik je eerste post effies wijzigen, om verdere misverstanden te voorkomen. Kan met het knopje “verander” in de rechter boven hoek van het bericht. Mochten er nieuwe leden dit bericht voor het eerst lezen, dan weten ze wie er wel en/of niet komt.

Ik wil me graag inschrijven :slight_smile: hoeveel piloten doen er al mee? Is er stroom aanwezig?

Er staat dat er nog 16 tickets verkrijgbaar zijn. Dus 8 piloten op dit moment waarschijnlijk.

Er is stroom en er komen nog wat extra racers via het fpv-racing.nl forum

Ik ben er helaas niet bij! Planningsfoutje van mijn kant :oops:

Yes ik ben erbij :slight_smile:

Had vandaag een crash en ben mn boutje van mn motor kwijtgeraakt. 2300kv CCW (black prop nut). Ik heb geen reserve en geen tijd om het voor morgen te bestellen. Kan iemand me uit de brand helpen morgen? Wie heeft er nog wat reserve liggen?

Ik kan je wel mijn prop nuts lenen.

Overigens iedereen die dit nog leest, er is elektra maar neem wat verlengsnoer mee.
Extra kerst lichtjes is ook feestelijk

Ik heb nog 5 GRATIS race-deelname kaarten voor morgen voor de eerste 5 die vandaag Premium Pilot worden!

http://www.fpv-racing.nl/index.php?action=dlattach;topic=1263.0;attach=1360;image

[member=260]Wired[/member] That sounds like a plan :slight_smile: Thanks…Zie je morgen