2.6 volt op carbon droneframe

hallo
ik heb zojuist mijn drone aangesloten op mijn accu en effe de spaning gemeten tussen +en- en meet 16 volt
ik haal de plus meet pen van de + af en hou die tegen mijn carbon frame aan de zijkant en meet tot mijn verbazing 2.6 volt

mag dat
zo niet waar kan dit aan liggen

ben er zelf achter gekomen door alle motortjes los te maken en daar onder wat iso te leggen en weer gemeten en dit keer geen 2.6 volt meer.

Weet je ook of het één motor was die die 2,6v op het frame zette of misschien alle motoren?

ja halle motortjes
naarmate ik ze strak aan draai meet ik 2.6 volt maak niet uit welke als eerst aandraai
kan ik dat oplossen door een O ringetje er tussen plaatsen.

ik vermoet dat de schoefjes te lang zijn ,
net niet te lang anders draai em in de spoel.
en ik heb der al mee gevlogen

Dat zou weleens kunnen. Hoe lang zijn je schroefjes? En hoe dik is het frame? Er zou toch een passende maat moeten zijn zonder gebruik te hoeven maken van ringetjes.

4 mm carbon arm
maar inp mag er geen spanning op het frame staan laatstaan ookk 2.6V
heb inm de schoefjes 3 mm ingekort en walla meet geen spaning meer op het frame.

Klinkt alsof je 10mm schroeven hebt gebruikt. Als je die 3mm inkort houdt je dus 7mm over. Als je 8mm gebruikt zou hebben dan heb je 5mm over, dat zou erg weinig zijn als je frame 4mm dik is. Maar 10mm is te lang. Vreemd dat je quad eerder dan wel gevlogen heeft.

Dit is ook het antwoord op je foxeer vraag… De “aarde” van je videozender zit hoogstwaarschijnlijk op je carbon frame vast (moer) dus die heeft die 2,6 volt gekregen… poefffff

ik heb ook zn vermoeden dat het dat geweest
mischien zouden meerde lui eens moeten meeten.
fijn dat er bobby isten mee denken.
i heb die winkel gebeld quadcopter enzo.nl
het verhaal vertelt .
hij vertelde mijn zelf vanne staat er ook spanning op je frame.
had toen nog niet daar aan gedacht.
en inderdaat ik had mijn foxeer vast gazet aan het karbon b.
blijkbaar mag je er wel 7 /24 in sturen maar de massa (koperen buiten mantel voor je antenne aan te sluiten) geen vreemde spaning op zetten.
nou ik heb al weer een nieuwe bestelt uit tegen zin 40 piek inc verz.
ik zou het moeten verhalen bij de gene waar ik die 180 /drone gekocht heb pffff.
hij had het zelfde probleem met zijn andere drone en zij ik gebruik alu schoefjes maar die ge leiden ook. zelf toen ik het hem vertelde lol.alleen had hij de iets meer spaning 16 (accu volts)

bedankt zover
hoop gouw eens met fpv te vliegen met mn race drone

ipv mijn husban h501s met goggle.